Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: K004-10
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
46
Greutate (în kg)
0,240
Diametru interior [mm]
217
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
240
Incarcare date...
ASHUKI
SUZUKI
BOSCH
KAGER
SUBARU
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
MEAT & DORIA
BOSCH
ASHIKA
ASHIKA
ASHIKA
SUZUKI
JAPKO
JAPKO
JAPKO
MEYLE
JP GROUP
MAPCO
CROSLAND
PURFLUX
DENCKERMANN
PUROLATOR
VIC
KAISHIN
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DELPHI
COOPERS
FILTRON
FILTRON
FILTRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
SUZUKI
COMLINE
DOYEN
HENGST FILTER
SUZUKI
MECAFILTER
BOSCH
MGA
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
SUZUKI
UNIPART
IPS Parts
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
OEM
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MULLER FILTER
DAIICHI
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
NPS
NPS
NPS
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
KAVO PARTS
SUZUKI
AMC Filter
SCT Germany
AMC Filter
MOTAQUIP
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.