Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: C052-01
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
282
Greutate (în kg)
0,9
Diametru interior [mm]
66
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Diametru exterior
135
Incarcare date...
ASHUKI
MITSUBISHI
HYUNDAI
HYUNDAI
BOSCH
KAGER
JP GROUP
BOSCH
MITSUBISHI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
NISSAN
MEAT & DORIA
ASHIKA
MITSUBISHI
HYUNDAI
JAPKO
UFI
HYUNDAI
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
VALEO
BOSCH
MITSUBISHI
CROSLAND
DENCKERMANN
KAISHIN
VIC
UNION
PUROLATOR
PURFLUX
MITSUBISHI
TECNOCAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
PBR
FILTRON
COOPERS
OEM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MITSUBISHI
HYUNDAI
FRAM
MITSUBISHI
COMLINE
DOYEN
HENGST FILTER
MITSUBISHI
MECAFILTER
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MITSUBISHI
HYUNDAI
COOPERS
COOPERSFIAAM FILTERS
MITSUBISHI
UNIPART
KAVO PARTS
AMC Filter
KAVO PARTS
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MITSUBISHI
JAPANPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
NPS
SOLID AUTO (UK)
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
MITSUBISHI
DAIICHI
MULLER FILTER
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
KAVO PARTS
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.