Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 0396-1601
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
56,5
Greutate (în kg)
0,290
Lungime [mm]
374
Tip filtru
Insertie filtru
Latime [mm]
74
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OEM
ASHUKI
NISSAN
ICER
KAGER
KAGER
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
NISSAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
NISSAN
RENAULT
MEAT & DORIA
KÜHLER SCHNEIDER
HOFFER
KLAXCAR FRANCE
MEAT & DORIA
HOFFER
ASHIKA
NISSAN
ASHIKA
JAPKO
JAPKO
UFI
UFI
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MAPCO
TOPRAN
RENAULT
KAISHIN
PURFLUX
NISSAN
PURFLUX
PURFLUX
DENCKERMANN
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DELPHI
COOPERS
PBR
FILTRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
NISSAN
HENGST FILTER
NISSAN
HENGST FILTER
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KLAXCAR FRANCE
JAPANPARTS
MGA
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
SOLID AUTO (UK)
NPS
NPS
AMC Filter
KAVO PARTS
NISSAN
COOPERSFIAAM FILTERS
NISSAN
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERS
ACDelco
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
VEMO
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
QH Talbros

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.