Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 50013035
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior 1 [mm]
198
Diametru interior 1 [mm]
104
Diametru interior 2 [mm]
9
Înaltime [mm]
378
Incarcare date...
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT
DEMAG
RENAULT
DEUTZ
KHD
DEUTZ-FAHR
MERCEDES-BENZ
DEUTZ
KHD
DEUTZ-FAHR
MERCEDES-BENZ
OEM
KOLBENSCHMIDT
LOSENHAUSEN
BOMAG
FAUN
O & K
SULLAIR
KOMATSU
BOSCH
FAUN
POCLAIN
POCLAIN
CUMMINS
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
FIAT
PEGASO
VOLVO
SCANIA
TEHO
GMC
GMC
POCLAIN
DAF
UFI
DAF
DEMAG
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
IHC
KÄLBLE
MERCEDES-BENZ
INGERSOLL-RAND
FAUN
FIAT
DEMAG
DEMAG
WIX FILTERS
FIAT
VOLVO
RENAULT
RENAULT
OEM
FORD
FORD
LIEBHERR
STEYR
PEGASO
CLAAS
PEGASO
LIEBHERR
VOLVO
VOLVO
O & K
O & K
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
VALMET
VALMET
VOLVO
CROSLAND
DEMAG
STEYR
GMC
FIAT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PBR
TECFIL
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COMPAIR
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
POCLAIN
POCLAIN
CHAMP
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO (ZYPERN)
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
SCHLÜTER
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.