Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: ADT32230
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
307,5
Grosime [mm]
41,5
Greutate (în kg)
0,360
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
KAGER
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
TOYOTA
LEXUS
TOYOTA
LEXUS
LEXUS
KOSHIMO
BOSCH
ASHIKA
JAPKO
UFI
MEYLE
MASTER-SPORT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
STELLOX
STELLOX
SAKURA Automotive
TECNOCAR
DENCKERMANN
KAISHIN
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
OEM
UNICO FILTER
FLEETGUARD
GOODWILL
FILTRON
BORG & BECK
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
COMLINE
COMLINE
HENGST FILTER
OPEN PARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
DJ PARTS
FI.BA
JAPANPARTS
MGA
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MDR
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
ASHUKI
NPS
NPS
AMC Filter
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
MOTAQUIP
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.