Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: ADN12260
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
375
Grosime [mm]
76
Greutate (în kg)
0,290
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
ASHUKI
MECAFILTER
KAGER
BOSCH
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
NISSAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
RENAULT
NISSAN
NISSAN
RENAULT
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
ASHIKA
JAPKO
MECAFILTER
MAXGEAR
UFI
ASAM
AUTOMEGA
MASTER-SPORT
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAPCO
TOPRAN
STELLOX
DACIA
RENAULT
DACIA
KAISHIN
PURFLUX
DENCKERMANN
SAKURA Automotive
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
OEM
UNICO FILTER
FILTRON
FRIGAIR
JC PREMIUM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
OPEN PARTS
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
JAPANPARTS
MGA
FI.BA
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
MFILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MDR
ALCO FILTER
NPS
AMC Filter
MISFAT
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
QH Talbros
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.