Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: ADC42250
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
271
Latime [mm]
18400
Grosime [mm]
55
Greutate (în kg)
0,540
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
BOSCH
BOSCH
MEYLE
KAGER
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
MITSUBISHI
MITSUBISHI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
AUTOMEGA
UFI
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
STELLOX
TOPRAN
KAISHIN
PURFLUX
DENCKERMANN
TECNOCAR
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
1A FIRST AUTOMOTIVE
OEM
GOODWILL
FILTRON
SAKURA Automotive
JC PREMIUM
BORG & BECK
ASHUKI
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
COMLINE
HENGST FILTER
AWM
OPEN PARTS
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
DJ PARTS
FI.BA
MGA
JAPANPARTS
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
NPS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
MDR
ALCO FILTER
NIPPARTS
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
VAICO
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
WILMINK GROUP
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.