Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 12-0258
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
62
Forma
circular
Diametru interior [mm]
205
Diametru exterior
264
Incarcare date...
FORD
OEM
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
HONDA
ISUZU
HONDA
HONDA
ISUZU
HONDA
ISUZU
FEBI BILSTEIN
TEHO
TEHO
KOLBENSCHMIDT
UFI
UFI
HURTH
TEHO
VOLVO
VOLVO
FORD
MAPCO
MAPCO
MAPCO
BOSCH
BOSCH
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
CROSLAND
CROSLAND
BOSCH
BOSCH
TECNOCAR
REMKAFLEX
TECNOCAR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRAK
FILTRAK
PURFLUX
VIC
VIC
DELPHI
FLEETGUARD
CHAMP
COOPERS
COOPERS
GUELDNER
COOPERS
GUELDNER
COOPERS
PBR
PBR
CHAMP
FILTRON
FILTRON
TJ FILTERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAURAK
LAUTRETTE
LAURAK
LAUTRETTE
SogefiPro
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
UNIPART
SOLO
AMC Filter
FILTREC
HURTH
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ARMAFILT
ARMAFILT
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
BALDWIN
AC
POWERPART
POWERPART
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
MOTIP
MOTIP
MOTIP
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.