Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: AM433
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
175
Diametru exterior
201
Latime 1 [mm]
149
Latime 2 [mm]
189
Diametru interior 2 [mm]
173
Incarcare date...
BOSCH
TEHO
UFI
HYUNDAI
HURTH
TEHO
MAPCO
TRISCAN
CROSLAND
PUROLATOR
AUTOTECH
PURFLUX
TS-UNION
VIC
PUROLATOR
MOTOKOV
MOTOKOV
TS-UNION
MOTOKOV
MOTOKOV
REMKAFLEX
MOTOKOV
TECNOCAR
MOTOKOV
BLUE PRINT
MOTOKOV
BLUE PRINT
MOTOKOV
MOTOKOV
BLUE PRINT
MOTOKOV
GUD FILTERS
UNICO FILTER
DELPHI
CHAMP
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
PBR
OEM
FILTRON
MOTOKOV
CHAMP
MOTOKOV
MOTOKOV
TJ FILTERS
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FILTRAK
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
MOTOKOV
FILTREC
MOTOKOV
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
SOLO
CLEAN FILTERS
AMC Filter
AMC Filter
MOTOKOV
MITSUBISHI
MITSUBISHI
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MITSUBISHI
MITSUBISHI
DONALDSON
BALDWIN
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
AC
AC
POWERPART
POWERPART
QUINTON HAZELL
MOTOKOV
SOFIMA
BOSCH
MOTOKOV
CHAMPION
MOTIP
MOTOKOV
MOTIP
MOTIP
MOTIP
MOTOKOV
MICRONAIR
MICRONAIR
MOTOKOV
MITSUBISHI
MOTOKOV
MOTOKOV

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.