Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: AM420
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Forma
circular
Înaltime [mm]
378
Diametru [mm]
198
Diametru interior 1 [mm]
104
Diametru interior 2 [mm]
9
Incarcare date...
CLAAS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DAF
KOLBENSCHMIDT
CLAAS
CLAAS
BOSCH
FIAT
DEUTZ-FAHR
DEUTZ-FAHR
ISUZU
BOSCH
STEYR
IVECO
DEUTZ-FAHR
TEHO
BOSCH
DEUTZ-FAHR
IVECO
DEUTZ-FAHR
SCANIA
TEHO
POCLAIN
DAF
UFI
DEUTZ-FAHR
IHC
IHC
CUMMINS
VOLVO
POWERPART
VOLVO
POWERPART
DONIT FILTER
IVECO
SAURER
FIAT
VOLVO
POWERPART
FORD
FORD
LIEBHERR
STEYR
STEYR
CLAAS
CLAAS
LIEBHERR
VOLVO
POWERPART
VOLVO
POWERPART
EVOBUS
EVOBUS
BOSCH
CROSLAND
STEYR
GENERAL MOTORS
FIAT
IVECO
TECNOCAR
PURFLUX
HENSCHEL
GUD FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PBR
OEM
FILTRON
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MECAFILTER
JAPANPARTS
MECAFILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
POCLAIN
CHAMP
DELPHI
DELPHI
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
JOHN DEERE
HENSCHEL
SOFIMA
BOSCH
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.