Filtru aer

Filtru aer

OEM: A 118
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
165
Diametru interior [mm]
84
Diametru interior 1 [mm]
12,5
Înaltime [mm]
348
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
GUELDNER
LINDE
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
MERCEDES-BENZ
STILL
DEMAG
LOSENHAUSEN
BOMAG
FAUN
DEUTZ-FAHR
FIAT
FRAD
KOLBENSCHMIDT
IVECO
STILL
BOSCH
LIEBHERR
DEUTZ
IVECO
TEHO
BOSCH
SULLAIR
DEUTZ
IVECO
TEHO
HAMM
HAMM
UFI
HANOMAG HENSCHEL
POCLAIN
EUROFILTER
FAUN
AHLMANN
DEMAG
VOLVO
VOLVO
VOLVO
RENAULT TRUCKS
LIEBHERR
LIEBHERR
IRMER U. ELZE
BOGE
MAPCO
PEGASO
VOLVO
CLAAS
CLAAS
SULLAIR
DAF
CATERPILLAR
LIEBHERR
RENAULT TRUCKS
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
GENERAL MOTORS
OEM
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
SAKURA
GUD FILTERS
DELPHI
FLEETGUARD
KNECHT
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
COMPAIR
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
VME
CLAAS
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
GIF FILTER
UNIPART
LUBERFINER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MFILTER
MFILTER
ALCO (ZYPERN)
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
SOFIMA
SCT Germany
DONALDSON
CHAMPION
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.