Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: SB 032
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
377
Diametru 1 [mm]
194
Diametru 2 [mm]
103
Incarcare date...
SCHAEFF
FUCHS
LINDE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
DEMAG
KOLBENSCHMIDT
LOSENHAUSEN
BOMAG
FAUN
SULLAIR
DEUTZ
FIAT
DEUTZ-FAHR
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
FRAD
EUROFILTER
ISUZU
KOMATSU
BOSCH
STEYR
DEUTZ
IVECO
DEUTZ-FAHR
PEGASO
TEHO
BOSCH
DEUTZ
IVECO
DEUTZ-FAHR
SCANIA
TEHO
POCLAIN
DAF
UFI
DEMAG
MONARK
CASE IH
KAELBLE
ATLAS COPCO
VOLVO
DONIT FILTER
FAUN
IVECO
DEMAG
DEMAG
SAURER
WIX FILTERS
FIAT
VOLVO
FORD
FORD
LIEBHERR
SCHAEFF
BOGE
STEYR
STEYR
PEGASO
FEBI BILSTEIN
CLAAS
CLAAS
SULLAIR
LIEBHERR
VOLVO
VOLVO
EVOBUS
EVOBUS
VALMET
VALMET
KALMAR-IRON
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
DEMAG
STEYR
GENERAL MOTORS
FIAT
IVECO
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
LEYLAND
GUD FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
KNECHT
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
TJ FILTERS
FILTRAK
COMPAIR
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
SogefiPro
SogefiPro
POCLAIN
CHAMP
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
CONSOLIDATED PNEUMAT
OEM
DONALDSON
DONALDSON
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.