Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: MD-152K
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
263
Diametru exterior 1 [mm]
132,1
Diametru exterior 2 [mm]
104
Diametru interior 1 [mm]
62,7
Diametru interior 2 [mm]
14,8
Incarcare date...
RENAULT
ALLIS-CHALMERS
LINDE
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
BOMAG
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
ALLIS-CHALMERS
YANMAR
YANMAR
YANMAR
YANMAR
HYSTER
YANMAR
EATON
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
CLARK
MANITOU
KUBOTA
HYSTER
KUBOTA
MITSUBISHI
FORD
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MASSEY FERGUSON
PERKINS
COLES
EATON
INTERNATIONAL
CUMMINS
MITSUBISHI
WHITE
KOMATSU
CITROËN
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
CATERPILLAR
KUBOTA
ALLIS-CHALMERS
DYNAPAC
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CITROËN
ALLIS-CHALMERS
EATON
EATON
WHITE
CATERPILLAR
KUBOTA
KUBOTA
KUBOTA
LIEBHERR
ALLIS-CHALMERS
FIATALLIS
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
DEMAG
EATON
LANCER BOSS
CATERPILLAR
BARBER-GREENE
MANITOU
CATERPILLAR
AC
AC
PURFLUX
AC
KNECHT
ALLIS-CHALMERS
MANN-FILTER
HENGST FILTER
BALDWIN
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
OEM
BALDWIN
BALDWIN
AC
AC

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.