Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: MA 707
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
220
Diametru 2 [mm]
185
Diametru 3 [mm]
155
Diametru 4 [mm]
17
Înaltime [mm]
452
Incarcare date...
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
MICHIGAN
MASSEY FERGUSON
CLARK
CLARK
MICHIGAN
NISSAN
HINO
ALLIS-CHALMERS
ALLIS-CHALMERS
CUMMINS
CUMMINS
YALE&TOWNE
TEHO
UFI
CUMMINS
CUMMINS
MASSEY FERGUSON
SCANIA
KOMATSU
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
YANMAR
YANMAR
WIX FILTERS
CASE IH
VOLVO
VOLVO
RENAULT TRUCKS
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
DT
BEDFORD
BEDFORD
CASE IH
YALE&TOWNE
ALLIS-CHALMERS
IVECO
FIATALLIS
FIAT-HITACHI
FIAT OM CARELLI ELEV
LIEBHERR
POCLAIN
GENERAL MOTORS
EUCLID
EUCLID
INGERSOLL-RAND
EUCLID
CLARK
CROSLAND
CROSLAND
CATERPILLAR
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
GUD FILTERS
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AP
AIR REFINER
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
GALION
MECAFILTER
SogefiPro
CHAMP
POCLAIN
OEM
ALCO FILTER
POCLAIN
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
CASE IH
BALDWIN
BALDWIN
SOFIMA
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.