Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: MA 527
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 1 [mm]
281
Diametru 2 [mm]
225
Diametru 3 [mm]
118
Diametru 4 [mm]
10,8
Înaltime [mm]
383
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
VOLVO
VOLVO
DEUTZ-FAHR
BOSCH
BOSCH
FAUN
HANOMAG
MASSEY FERGUSON
MASSEY-FERG-HANOMAG
MASSEY FERGUSON
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
TEHO
DT
KHD
IVECO
KHD
FIATALLIS
FIAT-HITACHI
FIAT OM CARELLI ELEV
IVECO
KHD
FIATALLIS
FIAT-HITACHI
FIAT OM CARELLI ELEV
IVECO
KHD
FIATALLIS
FIAT-HITACHI
FIAT OM CARELLI ELEV
SCANIA
UFI
UFI
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
HAMM
RENAULT TRUCKS
SAURER
WIX FILTERS
VOLVO
FORD
FORD
FEBI BILSTEIN
KÄSSBOHRER
CROSLAND
CROSLAND
PURFLUX
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
PURFLUX
LEYLAND
LEYLAND
ROVER
GUD FILTERS
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
P.B.R.
AP
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
CHAMP
KNECHT
MAHLE FILTER
OEM
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
SOFIMA
SOFIMA
DONALDSON
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.