Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 50 93 1152
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
267
Latime [mm]
172
Grosime [mm]
57
Greutate (în kg)
0,221
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
KAGER
KAGER
FORD
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
JP GROUP
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MECAFILTER
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
TOPRAN
UFI
VOLVO
FEBI BILSTEIN
FORD USA
KOLBENSCHMIDT
OEM
VALEO
VALEO
MAGNETI MARELLI
MAPCO
ASAM
STELLOX
MEYLE
KAISHIN
PURFLUX
PURFLUX
DENCKERMANN
SAKURA Automotive
TECNOCAR
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
FILTRON
JC PREMIUM
JC PREMIUM
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
OPEN PARTS
COMLINE
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
MGA
JAPANPARTS
FI.BA
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
ASHUKI
NPS
CLEAN FILTERS
AMC Filter
MDR
ALCO FILTER
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QH Talbros
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
STARLINE
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS
MAZDA

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.