Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 40 93 0364
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
285
Latime [mm]
184
Grosime [mm]
41
Greutate (în kg)
0,18
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
KAGER
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
TOPRAN
MECAFILTER
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
VAUXHALL
MAXGEAR
MASTER-SPORT
AUTOMEGA
FEBI BILSTEIN
UFI
UFI
OEM
KOLBENSCHMIDT
KOLBENSCHMIDT
VALEO
VALEO
VALEO
VALEO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
MEYLE
MEYLE
ASAM
STELLOX
STELLOX
STELLOX
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
VAUXHALL
VAUXHALL
GENERAL MOTORS
DENCKERMANN
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
SAKURA Automotive
PURFLUX
UNICO FILTER
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
FILTRON
JC PREMIUM
BORG & BECK
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
FI.BA
MGA
MGA
FIL FILTER
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.