Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: S 0950 A
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
166
Diametru interior 1 [mm]
86
Diametru interior 2 [mm]
9
Înaltime [mm]
351
Incarcare date...
GUELDNER
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
MONARK
DEMAG
LOSENHAUSEN
BOMAG
FAUN
IVECO
O & K
FIAT
BOSCH
CASE IH
FAUN
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
LIEBHERR
IVECO
KHD
ZETTELMEYER
SULLAIR
ZETTELMEYER
IVECO
KHD
BOMAG
HAMM
UFI
KHD
CASE IH
CASE IH
POCLAIN
DONIT FILTER
FAUN
KHD
DEMAG
VÖGELE
VOLVO
VOLVO
RENAULT
LIEBHERR
BOGE
STEYR
STEYR
ENASA
TOWMOTOR CORP.
VOLVO
CLAAS
FEBI BILSTEIN
DAF
CATERPILLAR
LIEBHERR
O & K
RENAULT
STEYR
O & K
FIAT
BOSCH
CROSLAND FILTERS
DEMAG
GMC
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
GUD FILTERS
GUD FILTERS
GUD FILTERS
UNICO FILTER
DELPHI
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
COMPAIR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
GPC
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
TEHO
CHAMP
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
OEM
BOSCH
DONALDSON
MOTAQUIP
CHAMPION
QUINTON HAZELL
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.