Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 27.894.00
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
162
Diametru interior 1 [mm]
134
Diametru interior 2 [mm]
17
Diametru exterior 1 [mm]
195
Înaltime [mm]
407
Incarcare date...
RENAULT
ZETTELMEYER
RENAULT
ALLIS-CHALMERS
MONARK
BOMAG
ALLIS-CHALMERS
O & K
IVECO
PERLINI
ASTRA
YANMAR
BOSCH
HINO
HINO
MENARINI
O & K
CLARK
SPERRY NEW HOLLAND
CUMMINS
ZETTELMEYER
HY-MAC
HYSTER
ATLAS WEYHAUSEN
OEM
BROYT
BARBER-GREENE
CUMMINS
MITSUBISHI
HANOMAG
CUMMINS
KAELBLE
WAGNER LOCKHEED
WAGNER LOCKHEED
INGERSOLL-RAND
HITACHI
LEYLAND
WIX FILTERS
VOLVO
DONIT FILTER
HITACHI
CASE IH
KOMATSU
KOMATSU
KOMATSU
ALLIS-CHALMERS
YALE&TOWNE
LIEBHERR
CASE IH
FIAT
LIEBHERR
FIAT
FIAT
INGERSOLL-RAND
CASE IH
GROVE
EUCLID
CROSLAND FILTERS
CATERPILLAR
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
GUD FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
COOPERS
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
GALION
GPC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PERLINI
CASE IH
CHAMP
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
AVELING BARFORD
PERKINS
SOFIMA
BOSCH
JOHN DEERE
WOODGATE
HITACHI
KAWASAKI
KAWASAKI

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.