Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 27.802.00
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
197
Diametru interior 1 [mm]
103
Diametru interior 2 [mm]
9
Înaltime [mm]
376
Incarcare date...
FUCHS
GUELDNER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT
DEMAG
RENAULT
RENAULT
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
POCLAIN
MONARK
LOSENHAUSEN
BOMAG
FAUN
IVECO
SULLAIR
FIAT
KHD
BOSCH
FAUN
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
IVECO
KHD
ENASA
IVECO
KHD
BOMAG
SCANIA
POCLAIN
DAF
OEM
DEMAG
CASE IH
CASE IH
KAELBLE
DONIT FILTER
FAUN
IVECO
KHD
DEMAG
DEMAG
SAURER
WIX FILTERS
IVECO
VOLVO
RENAULT
LIEBHERR
BOGE
STEYR
ENASA
FEBI BILSTEIN
CLAAS
ENASA
LIEBHERR
VOLVO
VOLVO
O & K
O & K
FIAT
KÄSSBOHRER
KÄSSBOHRER
VALMET
VALMET
SPERRY NEW HOLLAND
KALMAR-IRON
BOSCH
CROSLAND FILTERS
ASTRA
DEMAG
STEYR
GMC
IVECO
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
LEYLAND
GUD FILTERS
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
COMPAIR
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
MECAFILTER
GPC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
POCLAIN
TEHO
POCLAIN
CHAMP
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
SOFIMA
BOSCH
SCHLÜTER
DONALDSON
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.