Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 38925
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
326
Latime [mm]
156
Grosime [mm]
72
Greutate (în kg)
0,275
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MECAFILTER
MEYLE
KAGER
KAGER
JP GROUP
MECAFILTER
BOSCH
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
UFI
MASTER-SPORT
MASTER-SPORT
OEM
JP GROUP
VALEO
VALEO
ASAM
SWAG
STELLOX
STELLOX
LANCIA
LANCIA
FIAT
LANCIA
LANCIA
PURFLUX
DENCKERMANN
DENCKERMANN
TECNOCAR
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
TECNOCAR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
SAKURA Automotive
JC PREMIUM
JC PREMIUM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
OPEN PARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
KAMOKA
KLAXCAR FRANCE
FI.BA
MGA
MGA
FIL FILTER
FIL FILTER
MFILTER
MFILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
MISFAT
MISFAT
MULLER FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
PATRON
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
STARLINE
STARLINE
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.