Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 33468
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Grosime [mm]
434
Diametru interior [mm]
80
Diametru exterior
112
Greutate (în kg)
0,325
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MEYLE
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
SWAG
KAGER
MASTER-SPORT
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
MAXGEAR
UFI
OEM
TOPRAN
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
STELLOX
STELLOX
PURFLUX
DENCKERMANN
PURFLUX
TECNOCAR
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
FILTRON
FILTRON
JC PREMIUM
BORG & BECK
BORG & BECK
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
HENGST FILTER
SAKURA Automotive
OPEN PARTS
OPEN PARTS
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
KAMOKA
OPTIMAL
OPTIMAL
KLAXCAR FRANCE
FI.BA
MGA
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
FIL FILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MULLER FILTER
MULLER FILTER
PATRON
QH Talbros
QUINTON HAZELL
QH Talbros
MISFAT
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
VAICO
CHAMPION
WIX FILTERS
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.