Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 27030
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
245
Latime [mm]
180
Grosime [mm]
44,54
Greutate (în kg)
0,23
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
TRUCKTEC AUTOMOTIVE
BOSCH
BOSCH
KAGER
KAGER
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
JP GROUP
BOSCH
BOSCH
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA
HOFFER
WILMINK GROUP
MECAFILTER
KRAFT AUTOMOTIVE
SWAG
MASTER-SPORT
MAXGEAR
OEM
UFI
MEYLE
MEYLE
KOLBENSCHMIDT
TOPRAN
VALEO
MAPCO
ASAM
STELLOX
DENCKERMANN
DENCKERMANN
PURFLUX
SAKURA Automotive
SAKURA Automotive
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
1A FIRST AUTOMOTIVE
UNICO FILTER
GOODWILL
FILTRON
FILTRON
JC PREMIUM
BORG & BECK
BORG & BECK
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
OPEN PARTS
COMLINE
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
KAMOKA
OPTIMAL
OPTIMAL
KLAXCAR FRANCE
KLAXCAR FRANCE
FI.BA
MGA
FIL FILTER
FIL FILTER
MFILTER
MFILTER
LYNXauto
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MISFAT
MISFAT
MULLER FILTER
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
QUINTON HAZELL
DOYEN
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
CHAMPION
VAICO
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
WIX FILTERS
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.