Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 22594
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
330
Latime [mm]
155
Grosime [mm]
55
Greutate (în kg)
0,26
Tip filtru
Insertie filtru
Numar bucati necesare
1
Incarcare date...
MECAFILTER
MEYLE
KAGER
JP GROUP
MECAFILTER
PEUGEOT
PEUGEOT
CITROËN
PEUGEOT
BOSCH
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
MEAT & DORIA
HOFFER
OEM
MAXGEAR
UFI
UFI
MASTER-SPORT
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
MAPCO
SWAG
ASAM
STELLOX
STELLOX
TOPRAN
FIAT
LANCIA
FIAT
LANCIA
PURFLUX
DENCKERMANN
TECNOCAR
SAKURA Automotive
PURFLUX
1A FIRST AUTOMOTIVE
TECNOCAR
UNICO FILTER
GOODWILL
FILTRON
SAKURA Automotive
JC PREMIUM
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
KLAXCAR FRANCE
FI.BA
MGA
FIL FILTER
MFILTER
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
METAL LEVE
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MISFAT
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PATRON
QUINTON HAZELL
QH Talbros
DOYEN
SOFIMA
SOFIMA
SCT Germany
SCT Germany
STARLINE
STARLINE
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
WIX FILTERS
QH Talbros
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.