Filtru aer

Filtru aer

OEM: 151061649350
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
156
Tip filtru
Filtru insurubabil
Diametru interior [mm]
61,5
Dimensiune filet
M16x1,5
Incarcare date...
GUELDNER
KOLBENSCHMIDT
VOLVO
VOLVO
ERF
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FIAT
CITROËN
FIAT
FIAT
FIAT
VOLVO
UFI
UFI
PERKINS
MONARK
JCB (BAMFORD)
VOLVO
VOLVO
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
PIAGGIO
DAIHATSU
KOLBENSCHMIDT
CROSLAND
FORD
FORD
FORD
FORD
HATZ
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
DELPHI
FIAT
RENAULT
FIAT
HAKO
FIAT
VOLVO
VOLVO
SETRA
SETRA
RENAULT
GMC
FIAT
VW
FIAT
ROVER
LAND ROVER
LAND ROVER
KAYSER
A.P.
COOPERS
PBR
PBR
ERF
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
PURFLUX
AMC Filter
DONALDSON
MOTORCRAFT
MECAFILTER
FORD
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
TJ FILTERS
OEM
CHAMP
CHAMP
BIG FILTER
UNIPART
HENGST FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
KNECHT
CHAMPION
CHAMPION
FRAM
A.P.
BOSCH
BOSCH
FRAM
DONALDSON
DONALDSON
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
DONALDSON
PUROLATOR
PUROLATOR
FILTRON
TECNOCAR
TECNOCAR
SOFIMA
SOFIMA
ALCO FILTER
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
ACDelco
FODEN TRUCKS
FODEN TRUCKS
COOPERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.