Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: E564LS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
189
Diametru interior 1 [mm]
135
Diametru interior 2 [mm]
163
Înaltime [mm]
408
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
SCANIA
BOMAG
O & K
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
YANMAR
BOSCH
NISSAN
NISSAN
O & K
FIATAGRI
IVECO
HITACHI
FIAT-HITACHI
BOSCH
DEUTZ
DEUTZ-FAHR
HY-MAC
ATLAS WEYHAUSEN
UFI
CUMMINS
SCANIA
CUMMINS
KAELBLE
RENAULT TRUCKS
FIAT-HITACHI
WIX FILTERS
FRAD
DONIT FILTER
HITACHI
MASSEY FERGUSON
KOMATSU
KOMATSU
ISUZU
EATON
IHC
IHC
ALLIS-CHALMERS
FIAT
ALLIS-CHALMERS
LIEBHERR
FIAT-HITACHI
FIAT
FIAT
IHC
TEREX
CROSLAND
CATERPILLAR
VIC
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
GUD FILTERS
MITSUBISHI
UNICO FILTER
UNICO FILTER
FLEETGUARD
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PBR
FILTRON
A.P.
A.P.
AIR REFINER
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
OEM
MECAFILTER
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MITSUBISHI
AMC Filter
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
MISFAT
SOFIMA
VME
JOHN DEERE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.