Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E550L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Lungime [mm]
310
Latime [mm]
155,5
Înaltime [mm]
43
Incarcare date...
MEAT & DORIA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
MEAT & DORIA
BOSCH
BOSCH
ASHIKA
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
UFI
WIX FILTERS
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
BOSCH
KOLBENSCHMIDT
HOFFER
HOFFER
BOSCH
CROSLAND
CROSLAND
GENERAL MOTORS
ACDelco
ACDelco
TECNOCAR
VIC
VIC
ACDelco
VIC
VIC
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
AUTOTECH
PURFLUX
PURFLUX
TECNOCAR
BLUE PRINT
BLUE PRINT
UNICO FILTER
DELPHI
DELPHI
CHAMP
LUBERFINER
CHAMP
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
COOPERS
PBR
FILTRON
CHAMP
FILTRON
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
OEM
LUCAS ELECTRICAL
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
JAPANPARTS
JAPANPARTS
FIL FILTER
NIPPARTS
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
MISFAT
DONALDSON
DONALDSON
BOSCH
BALDWIN
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
ACDelco
SOFIMA
BOSCH
AMC Filter
AMC Filter
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
MOTAQUIP
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.