Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: E434LS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
93
Diametru interior [mm]
74
Înaltime [mm]
342
Incarcare date...
CLAAS
SAME
DEUTZ-FAHR
CATERPILLAR
VOLVO
CATERPILLAR
CATERPILLAR
FIAT-HITACHI
FIATAGRI
CASE IH
NEW HOLLAND
CASE IH
CATERPILLAR
EUROFILTER
EUROFILTER
CASE IH
IHC
O & K
PERKINS
PERKINS
TEHO
ATLAS WEYHAUSEN
JCB
MASSEY FERGUSON
LANDINI
AHLMANN
MASSEY FERGUSON
WIX FILTERS
CASE IH
NEW HOLLAND
CASE IH
NEW HOLLAND
KUBOTA
BOMAG
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
INGERSOLL-RAND
KOMATSU
KOMATSU
TEREX
MASSEY FERGUSON
NEW HOLLAND
CASE IH
LIEBHERR
FIATALLIS
FORD NEW HOLLAND
MP FILTRI
NEW HOLLAND
KOMATSU
KOMATSU
NEW HOLLAND
FIAT
CASE IH
NEW HOLLAND
CASE IH
NEW HOLLAND
CASE IH
NEW HOLLAND
GENERAL MOTORS
CROSLAND
ACDelco
PUROLATOR
COOPERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
JOHN DEERE
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
OEM
LAUTRETTE
MECAFILTER
GPC
SogefiPro
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
KOBELCO
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
JOHN DEERE
JOHN DEERE
HYSTER
SCT Germany
CASE IH

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.