Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E29L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Lungime [mm]
334
Latime [mm]
134
Înaltime [mm]
57
Incarcare date...
STILL
FEBI BILSTEIN
VAG
VAG
VAG
VAICO
MEYLE
KAGER
OEM
KOLBENSCHMIDT
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
FEBI BILSTEIN
LAUTRETTE
TEHO
TEHO
FRAD
UFI
UFI
MONARK
MONARK
UFI
UFI
MAXION
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FORD
VALEO
MAPCO
VAG
CROSLAND
CROSLAND
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
PUROLATOR
TECNOCAR
PURFLUX
ACDelco
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
LUBERFINER
LUBERFINER
PUROLATOR
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
COOPERS
GUD FILTERS
PBR
PBR
FILTRON
CHAMP
A.P.
TECFIL
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FILTRAK
FILTRAK
FRAM
FRAM
CHAMPION
OEM
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
GIF FILTER
UNIPART
ASAS
FIL FILTER
FIL FILTER
BOSCH
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
SPIDAN
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ALCO FILTER
ARMAFILT
MISFAT
FRAM
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
ACDelco
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
SCT Germany
CHAMPION
CHAMPION
CHAMPION
VAICO
MOTAQUIP
PZL SEDZISZOW
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.