Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E281L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
310
Diametru interior 1 [mm]
10,5
Diametru interior 2 [mm]
132
Înaltime [mm]
496
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
IVECO
KHD
FAUN
FAUN
DAF
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
HANOMAG HENSCHEL
BOSCH
BOSCH
BOSCH
SCANIA
SCANIA
TEHO
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
DEUTZ
IVECO
KOMATSU
UFI
OEM
MASSEY FERGUSON
MASSEY FERGUSON
MONARK
SCANIA
CUMMINS
RENAULT
FRAD
SPERRY NEW HOLLAND
SPERRY NEW HOLLAND
SAURER
SAURER
FORD
FORD
DAF
CUMMINS
CUMMINS
STEYR
SPERRY NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
EVOBUS
EUROFILTER
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
DEMAG
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
WEBER
PUROLATOR
PURFLUX
UNICO FILTER
FLEETGUARD
FLEETGUARD
KNECHT
PBR
A.P.
A.P.
TECFIL
AIR REFINER
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
VME
OEM
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
SogefiPro
GIF FILTER
FIL FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
LUBERFINER
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
SogefiPro
ACDelco
PUROLATOR
TECNOCAR
MISFAT
SOFIMA
BOSCH
SCT Germany
DONALDSON
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.