Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E220L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
151
Diametru interior 1 [mm]
88
Diametru interior 2 [mm]
88
Înaltime [mm]
221,5
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
RENAULT TRUCKS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
STEINBOCK
TEHO
BOSCH
FORD
TEHO
TEHO
UFI
UFI
VAICO
OPEL
OEM
WIX FILTERS
DONIT FILTER
FORD
CITROËN
MERCEDES-BENZ
BOSCH
BOSCH
VOLVO
O & K
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
LUCAS ELECTRICAL
OPEL
CROSLAND
GENERAL MOTORS
PORSCHE
PORSCHE
BOSCH
GENERAL MOTORS
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
PUROLATOR
PUROLATOR
PURFLUX
TECNOCAR
FILTRAK
MERCEDES-BENZ
FOMOCO
FILTRAK
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
CHAMP
LUBERFINER
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
PBR
A.P.
A.P.
A.P.
FILTRON
AIR REFINER
COOPERS
COOPERS
TJ FILTERS
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
OEM
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
KNECHT
KNECHT
KNECHT
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
GIF FILTER
UNIPART
FIL FILTER
FIL FILTER
VTE
ARMAFILT
ARMAFILT
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
BALDWIN
LUBERFINER
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
PUROLATOR
MISFAT
MISFAT
SOFIMA
BOSCH
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.