Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E194L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru exterior
203
Diametru interior 1 [mm]
155
Diametru interior 2 [mm]
155
Înaltime [mm]
48
Incarcare date...
ACDelco
VAICO
FRAD
TEHO
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
KOLBENSCHMIDT
ASHIKA
TEHO
TEHO
OEM
UFI
TEHO
DONIT FILTER
DONIT FILTER
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
LANCIA
CARELLO
CARELLO
FORD
FORD
FORD
MAPCO
FIAT
BOSCH
FIAT
HOFFER
HOFFER
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
GENERAL MOTORS
BOSCH
GENERAL MOTORS
TECNOCAR
PUROLATOR
WEBER
PUROLATOR
PURFLUX
FILTRAK
FOMOCO
ACDelco
VIC
BLUE PRINT
BLUE PRINT
DELPHI
FLEETGUARD
PUROLATOR
LUBERFINER
KNECHT
GUD FILTERS
COOPERS
COOPERS
PBR
A.P.
A.P.
FILTRON
TECFIL
CHAMP
MOTORCRAFT
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
OEM
MOTORCRAFT
ACDelco
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
SogefiPro
SogefiPro
SogefiPro
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
FIL FILTER
FIL FILTER
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ARMAFILT
ARMAFILT
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
SPIDAN
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
ACDelco
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
MISFAT
BOSCH
SOFIMA
AMC Filter
WIX FILTERS
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
CHAMPION
PZL SEDZISZOW
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.