Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: E160L
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Lungime [mm]
287
Latime [mm]
185
Înaltime [mm]
42,5
Incarcare date...
ACDelco
CITROËN
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
TEHO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
UFI
VAICO
UFI
UFI
UFI
KOLBENSCHMIDT
OEM
TEHO
SAAB
WIX FILTERS
VALEO
VALEO
VALEO
MAPCO
MAPCO
MAPCO
OPEL
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
OPEL
GENERAL MOTORS
CROSLAND
CROSLAND
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
UNICO FILTER
UNICO FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
DELPHI
LUBERFINER
COOPERS
PBR
PBR
FILTRON
FILTRON
CHAMP
TECFIL
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FILTRAK
FILTRAK
FRAM
FRAM
FRAM
OEM
LUCAS ELECTRICAL
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
DELPHI
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
GIF FILTER
UNIPART
FIL FILTER
BOSCH
BOSCH
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MISFAT
ARMAFILT
ARMAFILT
MISFAT
SogefiPro
SogefiPro
ACDelco
ACDelco
ACDelco
ACDelco
SOFIMA
BOSCH
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
CHAMPION
MOTAQUIP
MOTAQUIP
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.