Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: E115LS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
111
Diametru interior 1 [mm]
93
Diametru interior 2 [mm]
17
Înaltime [mm]
372
Incarcare date...
GUELDNER
LINDE
MERCEDES-BENZ
MAXION
MAXION
KHD
BOMAG
FEBI BILSTEIN
FAUN
O & K
CLAAS
VOLVO
VME
VME
FRAD
O & K
ISUZU
KOMATSU
DEMAG
BOSCH
FAUN
STEYR
ATLAS COPCO
STEYR
CLAAS
IVECO
DEUTZ
IVECO
UFI
FORD
CASE IH
IHC
VME
KAELBLE
MERCEDES-BENZ
ATLAS WEYHAUSEN
HAMM
FAUN
TEHO
WIX FILTERS
FORD
DONIT FILTER
DYNAPAC
DYNAPAC
RENAULT TRUCKS
RENAULT TRUCKS
LIEBHERR
SCHAEFF
SULLAIR
MERCEDES-BENZ
STEYR
STEYR
BOLINDER MUNKTELL
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FEBI BILSTEIN
DAF
LIEBHERR
PEGASO
RENAULT TRUCKS
O & K
OEM
O & K
AGRALE
VALMET
VALMET
FIATALLIS
MP FILTRI
POCLAIN
PEGASO
CLAAS
CLAAS
CLAAS
BOSCH
BOSCH
GENERAL MOTORS
CROSLAND
DEMAG
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
MERCEDES-BENZ
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
FLEETGUARD
PUROLATOR
PBR
FILTRON
A.P.
AIR REFINER
TECFIL
UNICO FILTER
JOHN DEERE
COOPERS
FORD
MOTORCRAFT
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
SLC
OEM
CASE IH
MOTORCRAFT
MECAFILTER
POCLAIN
POCLAIN
MECAFILTER
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
MISFAT
BOSCH
SOFIMA
KNECHT
SCT Germany
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.