Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: E114LS
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
90
Diametru interior 1 [mm]
76
Diametru interior 2 [mm]
17
Înaltime [mm]
342
Incarcare date...
GUELDNER
LINDE
LINDE
KRAMER
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
GUELDNER
KHD
KHD
KHD
BOMAG
FAUN
O & K
VOLVO
VME
VME
KOMATSU
FRAD
BOSCH
FAUN
STEYR
CLAAS
CLAAS
CLAAS
IVECO
DEUTZ
DEUTZ
IVECO
UFI
DYNAPAC
DEUTZ
GARDNER
CASE IH
IHC
IHC
HAMM
DEMAG
FAUN
AHLMANN
TEHO
WIX FILTERS
BOLINDER MUNKTELL
VOLVO
FORD
DONIT FILTER
DYNAPAC
RENAULT
VALMET
LIEBHERR
LIEBHERR
MERCEDES-BENZ
STEYR
VOLVO
LIEBHERR
O & K
RENAULT TRUCKS
OEM
O & K
VALMET
VALMET
VALMET
SPERRY NEW HOLLAND
NEW HOLLAND
BOSCH
BOSCH
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
CROSLAND
DEMAG
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
MERCEDES-BENZ
PUROLATOR
PURFLUX
FLEETGUARD
PUROLATOR
PBR
FILTRON
A.P.
AIR REFINER
TECFIL
UNICO FILTER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
COOPERS
FORD
MOTORCRAFT
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
MANN-FILTER
VME
CLAAS
OEM
MOTORCRAFT
MECAFILTER
MECAFILTER
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
PUROLATOR
KNECHT
KNECHT
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
MISFAT
SOFIMA
KNECHT
SCT Germany
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.