Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: J1321044
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Înaltime [mm]
80
Lungime exterioara [mm]
176
Diametru exterior [mm]
140
Lungime interioara [mm]
161
Diametru interior [mm]
125
Incarcare date...
ASHUKI
KNECHT
MAHLE FILTER
BOSCH
MECAFILTER
KAGER
JP GROUP
QUINTON HAZELL
JP GROUP
BOSCH
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MEYLE
HOFFER
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KRAFT AUTOMOTIVE
KOSHIMO
MASTER-SPORT
ASHIKA
JAPKO
UFI
ASAM
FEBI BILSTEIN
K&N Filters
VALEO
MAPCO
SWAG
NISSAN
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
KAISHIN
PURFLUX
PURFLUX
HEXEN
PUROLATOR
TECNOCAR
SAKURA
SAKURA Automotive
TECNOCAR
1A FIRST AUTOMOTIVE
BLUE PRINT
UNICO FILTER
UNICO FILTER
GOODWILL
P.B.R.
FILTRON
JC PREMIUM
JC PREMIUM
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
HENGST FILTER
HENGST FILTER
COMLINE
OPEN PARTS
MECAFILTER
KLAXCAR FRANCE
ITN
JAPANPARTS
MGA
FIL FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
CLEAN FILTERS
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
MISFAT
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
CHAMPION
VAICO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.