Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: J1321027
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime exterioara [mm]
170
Lungime interioara [mm]
158
Diametru exterior [mm]
156
Diametru interior [mm]
117
Înaltime [mm]
35
Incarcare date...
ASHUKI
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KNECHT
MAHLE FILTER
KAGER
BOSCH
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
MAGNETI MARELLI
HOFFER
MASTER-SPORT
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
NISSAN
KOSHIMO
MECAFILTER
ASHIKA
JAPKO
MAXGEAR
UFI
FEBI BILSTEIN
K&N Filters
MEYLE
QUINTON HAZELL
JP GROUP
KOLBENSCHMIDT
VALEO
MAPCO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
SWAG
DENCKERMANN
SAKURA
SAKURA Automotive
PUROLATOR
PURFLUX
TECNOCAR
HEXEN
1A FIRST AUTOMOTIVE
BLUE PRINT
DELPHI
GOODWILL
KAISHIN
FILTRON
JC PREMIUM
BORG & BECK
MANN-FILTER
FRAM
CHAMPION
COMLINE
HENGST FILTER
OPEN PARTS
MECAFILTER
KAMOKA
OPTIMAL
DJ PARTS
ITN
KLAXCAR FRANCE
JAPANPARTS
MGA
FIL FILTER
IPS Parts
OEM
NIPPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
MFILTER
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ASHUKI
SOLID AUTO (UK)
NPS
AMC Filter
MISFAT
MULLER FILTER
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
ACDelco
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
STARLINE
CHAMPION
VAICO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.