Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: J1320521
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime exterioara [mm]
253
Lungime interioara [mm]
236
Diametru exterior [mm]
173
Diametru interior [mm]
156
Înaltime [mm]
45
Incarcare date...
ASHUKI
BOSCH
KAGER
MAGNETI MARELLI
PROFIT
MAGNETI MARELLI
HOFFER
ASHIKA
JAPKO
MASTER-SPORT
MAXGEAR
MASTER-SPORT
HYUNDAI
HYUNDAI
UFI
QUINTON HAZELL
JP GROUP
MEYLE
PEMEBLA
VALEO
KNECHT
MAHLE ORIGINAL
MAHLE FILTER
TOPRAN
KAISHIN
PURFLUX
DENCKERMANN
PURFLUX
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
SAKURA
SAKURA Automotive
HEXEN
1A FIRST AUTOMOTIVE
BLUE PRINT
GOODWILL
FILTRON
FRIGAIR
JC PREMIUM
BORG & BECK
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
CHAMPION
COMLINE
HENGST FILTER
OPEN PARTS
MECAFILTER
BOSCH
KAMOKA
OPTIMAL
DJ PARTS
ITN
MGA
JAPANPARTS
SOLID AUTO (UK)
AMC Filter
FIL FILTER
IPS Parts
HERTH+BUSS JAKOPARTS
OEM
NIPPARTS
PEMEBLA
LYNXauto
KNECHT
MAHLE FILTER
MAHLE ORIGINAL
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
MISFAT
MULLER FILTER
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
PARTS-MALL
PARTS-MALL
ACDelco
PATRON
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SCT Germany
CHAMPION
VAICO
QUINTON HAZELL
WIX FILTERS
QH Benelux
UNIFLUX FILTERS
SOLID AUTO (UK)

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.