Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: A324
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
341
Latime [mm]
206
Înaltime [mm]
41
Incarcare date...
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
EUROFILTER
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
KOMATSU
TOYOTA
TOYOTA
ASHIKA
TEHO
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
TEHO
UFI
UFI
KOMATSU
WIX FILTERS
VALEO
BOSCH
CROSLAND
CROSLAND
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
THERMO KING
VIC
UNION
OEM
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
TECNOCAR
AC
UNICO FILTER
DELPHI
DELPHI
FLEETGUARD
BOSCH
CHAMP
PUROLATOR
CHAMPION
CHAMP
COOPERS
COOPERS
P.B.R.
FILTRON
CHAMP
WIX FILTERS
CHAMP
FILTRON
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
DELPHI
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ROVER/AUSTIN
MOTORCRAFT
CLEAN FILTERS
PUROLATOR
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
UNIPART
UNIPART
HERTH+BUSS JAKOPARTS
HERTH+BUSS JAKOPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
TEHO
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO (ZYPERN)
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
AC
AC
AC
QUINTON HAZELL
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
AMC Filter
KOMATSU
CHAMPION
CHAMPION
GENERAL MOTORS
GENERAL MOTORS
WIX FILTERS
WIX FILTERS
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.