Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: LX 275
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 4 [mm]
100
Diametru exterior
150
Înaltime [mm]
337
Diametru interior [mm]
71
Diametru interior 1 [mm]
71
Diametru 3 [mm]
8,5
Incarcare date...
SACHS
RENAULT
GUELDNER
KRAMER
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
HYSTER
HYSTER
BOSCH
TEHO
KOLBENSCHMIDT
EUROFILTER
FRAD
CASE IH
BOSCH
ATLAS COPCO
NISSAN
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
TOYOTA
DEUTZ
IVECO
IVECO
IVECO
BOSCH
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
TEHO
DEUTZ
DEUTZ
IVECO
MASSEY-FERG-HANOMAG
PERKINS
UFI
MASSEY-FERG-HANOMAG
MONARK
IHC
NAVISTAR
CASE IH
IHC
RENAULT
KUBOTA
STEYR
STEYR
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
LIEBHERR
RENAULT
LIEBHERR
OEM
CLAAS
FIAT
FORD
VALMET
KNORR-BREMSE
VALMET
OPEL
OPEL
DEUTZ
O & K
O & K
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
FIAT
IVECO
GMC
IVECO
ACDelco
WIX FILTERS
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
COOPERS
FLEETGUARD
PBR
FILTRON
A.P.
RACOR
AIR REFINER
JOHN DEERE
COOPERS
TJ FILTERS
FORD
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
POCLAIN
MECAFILTER
SogefiPro
SogefiPro
DELPHI
FRAM
CHAMP
A.P.
OEM
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
AMC Filter
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
SOFIMA
BOSCH
DONALDSON
CHAMPION
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.