Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: LX 271
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 3 [mm]
10,5
Diametru interior [mm]
132
Diametru interior 1 [mm]
132
Diametru 4 [mm]
172
Diametru exterior
243
Înaltime 1 [mm]
486
Înaltime [mm]
497
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
EUROFILTER
MERCEDES-BENZ
DEMAG
KOLBENSCHMIDT
BOSCH
BOSCH
FAUN
ERF
BOSCH
BOSCH
FAUN
FAUN
TEHO
ATLAS COPCO
EUROFILTER
FIAT
IVECO
DEUTZ
IVECO
IVECO
TEHO
DEUTZ
DEUTZ
IVECO
SAME
SCANIA
SCANIA
SCANIA
SCANIA
RENAULT
RENAULT TRUCKS
KAELBLE
ATLAS WEYHAUSEN
UFI
DEMAG
MONARK
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT TRUCKS
FRAD
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
FAUN
IVECO
WIX FILTERS
SAURER
VOLVO
VOLVO
VOLVO
DEUTZ
FIAT
IVECO
RENAULT
RENAULT TRUCKS
KOLBENSCHMIDT
FORD
FORD
LIEBHERR
LIEBHERR
DT
DEUTZ
DAF
VAN HOOL
VAN HOOL
CLAAS
VOLVO
O & K
FIAT
OEM
LIEBHERR
O & K
SETRA
FIAT
IVECO
FIAT
IVECO
INGERSOLL-RAND
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
DEMAG
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
STEYR
ERF
FIAT
IVECO
ACDelco
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
FLEETGUARD
PBR
FILTRON
A.P.
RACOR
AIR REFINER
COOPERS
COMPAIR
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
CASE IH
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
SogefiPro
ASAS
FRAM
CHAMP
A.P.
OEM
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
PUROLATOR
SOFIMA
BOSCH
DONALDSON
WOODGATE
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.