Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: LX 229
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru 3 [mm]
10,5
Diametru interior [mm]
116
Diametru interior 1 [mm]
116
Diametru 4 [mm]
161
Diametru exterior 1 [mm]
228
Diametru exterior
278
Înaltime [mm]
382
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
NISSAN
EUROFILTER
VOLVO
VOLVO
DEUTZ
TEHO
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FAUN
HANOMAG HENSCHEL
BOSCH
BOSCH
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
TEHO
DEUTZ
IVECO
DEUTZ
DEUTZ
SCANIA
UFI
MASSEY-FERG-HANOMAG
MONARK
RENAULT
RENAULT TRUCKS
NEW HOLLAND
WIX FILTERS
KOLBENSCHMIDT
EUROFILTER
KOLBENSCHMIDT
VOLVO
FORD
FORD
DEUTZ
VOLVO
FRAD
OEM
SETRA
SETRA
EUROFILTER
EUROFILTER
GMC
BOSCH
BOSCH
CROSLAND
CROSLAND
GMC
ACDelco
WIX FILTERS
PURFLUX
PUROLATOR
TECNOCAR
TECNOCAR
ACDelco
PURFLUX
COOPERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
PBR
A.P.
A.P.
AIR REFINER
AIR REFINER
AIR REFINER
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
COOPERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
MECAFILTER
GPC
SogefiPro
SogefiPro
EUROFILTER
CHAMP
FRAM
CHAMP
A.P.
A.P.
OEM
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
DONALDSON
WOODGATE
WOODGATE
WOODGATE
FODEN TRUCKS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.