Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 1 457 429 950
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
198
Înaltime [mm]
378
Incarcare date...
MERCEDES-BENZ
RENAULT
RENAULT
RENAULT
RENAULT
LINDE
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
RENAULT
MERCEDES-BENZ
KHD
MASSEY FERGUSON
MERCEDES-BENZ
KOLBENSCHMIDT
BOMAG
FAUN
FIAT
LANCIA
ISUZU
DAF
POCLAIN
POCLAIN
ATLAS COPCO
ATLAS COPCO
NISSAN
IVECO
DEUTZ-FAHR
KHD
FIAT
IVECO
DEUTZ-FAHR
SCANIA
TEHO
POCLAIN
GMC
GMC
POCLAIN
DAF
UFI
DAF
DEMAG
KOMATSU
INTERNATIONAL HARV.
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
KÄLBLE
CASE IH
KOMATSU
FAUN
IVECO
WIX FILTERS
FIAT
LANCIA
RENAULT
FORD
FORD
LIEBHERR
BOMAG
BOMAG
STEYR
CLAAS
O & K
KÄSSBOHRER
CROSLAND
DEMAG
KOMATSU
OPEL
FIAT
LANCIA
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
PURFLUX
PUROLATOR
PUROLATOR
GUD FILTERS
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
FLEETGUARD
KNECHT
PBR
FILTRON
JOHN DEERE
JOHN DEERE
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
KHD
SogefiPro
CHAMP
DELPHI
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
BALDWIN
ACDelco
PUROLATOR
OEM
DONALDSON
DONALDSON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.