Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 1 457 429 941
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Tip filtru
Insertie filtru
Diametru [mm]
150
Înaltime [mm]
337
Incarcare date...
RENAULT
RENAULT TRUCKS
LINDE
KRAMER
MERCEDES-BENZ
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
MERCEDES-BENZ
SULLAIR
BOMAG
SULLAIR
CLAAS
TEHO
DEUTZ-FAHR
KOLBENSCHMIDT
STEYR
BOSCH
DAF
ATLAS COPCO
NISSAN
IVECO
BOSCH
ZETTELMEYER
SULLAIR
TEHO
TEHO
DEUTZ-FAHR
FUCHS
IVECO
FAUN
DEUTZ-FAHR
POCLAIN
UFI
HANOMAG HENSCHEL
MASSEY FERGUSON
MONARK
CASE IH
INTERNATIONAL HARV.
CASE IH
STEYR
AHLMANN
WIX FILTERS
FORD
FORD
LIEBHERR
BOGE
PEGASO
HAKO
LIEBHERR
CLAAS
CLAAS
MERCEDES-BENZ
OPEL
OPEL
O & K
O & K
BOSCH
CROSLAND
FIAT
IVECO
GMC
OPEL
CHEVROLET
FIAT
IVECO
MERCEDES-BENZ
MERCEDES-BENZ
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
MERCEDES-BENZ
GUD FILTERS
FLEETGUARD
KNECHT
PBR
FILTRON
FILTRON
JOHN DEERE
COOPERS
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
VOLVO
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
POCLAIN
LAUTRETTE
MECAFILTER
SogefiPro
KRAMER
CHAMP
DELPHI
DELPHI
KNECHT
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
MFILTER
MFILTER
ALCO FILTER
AMC
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
SOFIMA
SOFIMA
OEM
STANDARD
DONALDSON
CHAMPION
WIX FILTERS

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.