Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 585619
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
274
Diametru interior [mm]
224
Înaltime [mm]
60
Incarcare date...
VAG
SKODA
VAG
SKODA
VAG
SKODA
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
TEHO
BOSCH
FEBI BILSTEIN
TEHO
UFI
MONARK
UFI
UFI
DONIT FILTER
WIX FILTERS
FORD
FORD
FORD
FORD
FORD
VAG
VAG
VAG
OEM
MAPCO
SUZUKI
FORD
LUCAS ELECTRICAL
BOSCH
CITROËN
CITROËN
CROSLAND
FRAD
GENERAL MOTORS
PUROLATOR
KLARIUS
PURFLUX
PUROLATOR
KLARIUS
KLARIUS
PUROLATOR
PURFLUX
TECNOCAR
DELPHI
DELPHI
FLEETGUARD
CHAMPION
CHAMP
LUBERFINER
MAHLE FILTER
KNECHT
COOPERS
COOPERS
KNECHT
P.B.R.
COOPERSFIAAM FILTERS
FILTRON
CHAMPION
CHAMP
TJ FILTERS
MOTORCRAFT
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
HENGST FILTER
LUCAS ELECTRICAL
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
MECAFILTER
ELOFIC
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
UNIPART
FIL FILTER
ARMAFILT
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
MISFAT
ACDelco
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
KLARIUS
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
SCT Germany
CHAMPION
CHAMPION
WIX FILTERS
FILTRON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.