Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: 585116
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Lungime [mm]
213
Latime [mm]
213
Înaltime [mm]
57
Incarcare date...
FEBI BILSTEIN
AUDI
PORSCHE
VAG
VAG
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
CITROËN
BOSCH
BOSCH
FEBI BILSTEIN
AUDI
PORSCHE
VAG
VAG
TEHO
TEHO
FRAD
TEHO
VAG
MONARK
UFI
UFI
DONIT FILTER
WIX FILTERS
WIX FILTERS
FORD
FORD
OEM
MAPCO
MAPCO
MAPCO
CROSLAND
FORD
WARTBURG
GENERAL MOTORS
BOSCH
BOSCH
PUROLATOR
KLARIUS
TECNOCAR
PUROLATOR
KLARIUS
PUROLATOR
KLARIUS
PUROLATOR
TECNOCAR
PURFLUX
PURFLUX
MANN-FILTER
UNICO FILTER
DELPHI
CUMMINS
FLEETGUARD
CUMMINS
CHAMPION
CHAMP
FLEETGUARD
LUBERFINER
CHAMPION
CHAMP
LUBERFINER
KNECHT
MAHLE FILTER
COOPERS
GUD FILTERS
P.B.R.
COOPERSFIAAM FILTERS
FILTRON
CHAMPION
CHAMP
CHAMPION
CHAMP
TJ FILTERS
MANN-FILTER
MANN-FILTER
MANN-FILTER
FILTRAK
FILTRAK
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
JAGUAR
MOTORCRAFT
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
LAUTRETTE
MECAFILTER
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
ASAS
FIL FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
JAGUAR
ARMAFILT
MISFAT
BALDWIN
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
KLARIUS
QUINTON HAZELL
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
SCT Germany
SCT Germany
CHAMPION
WIX FILTERS
FILTRON

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.