Filtru aer secundar Marire poza

Filtru aer secundar

OEM: CF 1300
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
141
Diametru interior [mm]
125
Diametru interior 1 [mm]
17
Diametru exterior 1 [mm]
128
Înaltime [mm]
479
pentru numar articol
C 24 650/1
pentru numar articol
C 24 650
pentru numar articol
C 24 650/8
Incarcare date...
CLAAS
CLAAS
DEUTZ-FAHR
BOMAG
CASE IH
CLAAS
CLAAS
BOSCH
VOLVO
VOLVO
VOLVO
VOLVO
FRAD
O & K
BOSCH
IVECO
DEUTZ-FAHR
IVECO
DEUTZ-FAHR
KAELBLE
ATLAS WEYHAUSEN
UFI
DT
SCANIA
SCANIA
FAUN
DEUTZ-FAHR
IVECO
FIAT
IVECO
DEUTZ-FAHR
WIX FILTERS
SPERRY NEW HOLLAND
VÖGELE
VOLVO
VOLVO
DONIT FILTER
LIEBHERR
LIEBHERR
CASE IH
DAF
LIEBHERR
O & K
SPERRY NEW HOLLAND
SULLAIR
SULLAIR
CROSLAND
STEYR
STEYR
SAKURA Automotive
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
FLEETGUARD
PUROLATOR
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
UNICO FILTER
JOHN DEERE
COOPERS
FILTRAK
FRAM
OEM
DIGÖMA
HENGST FILTER
LAUTRETTE
SogefiPro
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
KNECHT
PUROLATOR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
DONALDSON
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
MISFAT
SOFIMA
KNECHT
SCT Germany
PZL SEDZISZOW
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.