Filtru aer

Filtru aer

OEM: C 2659
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
257
Diametru interior [mm]
193
Diametru interior 1 [mm]
193
Înaltime [mm]
62
Incarcare date...
RENAULT
RENAULT TRUCKS
BOSCH
BOSCH
FORD
MEAT & DORIA
DAIHATSU
TEHO
BOSCH
ASHIKA
TEHO
TEHO
TEHO
TEHO
UFI
UFI
UFI
HYUNDAI
HYUNDAI
DONIT FILTER
CARELLO
FORD
RENAULT TRUCKS
CROSLAND
RENAULT
GENERAL MOTORS
HOFFER
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
BOSCH
AUTOTECH
PURFLUX
RYCO
VIC
PUROLATOR
TECNOCAR
BLUE PRINT
UNICO FILTER
DELPHI
CHAMP
LUBERFINER
FLEETGUARD
COOPERS
COOPERS
GUD FILTERS
KNECHT
P.B.R.
CHAMP
FILTRON
AIR REFINER
TJ FILTERS
TJ FILTERS
OEM
FRAM
FRAM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
ELOFIC
PUROLATOR
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
FIL FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ARMAFILT
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
AMC Filter
ALCO FILTER
MITSUBISHI
ALCO FILTER
MITSUBISHI
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
MISFAT
SOFIMA
SCT Germany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
CHAMPION
CHAMPION
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.