Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: C 2120/2
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
203
Diametru interior [mm]
156
Diametru interior 1 [mm]
156
Înaltime [mm]
50
Incarcare date...
FRAD
TEHO
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
SUZUKI
BOSCH
BOSCH
BOSCH
BOSCH
FORD
MEAT & DORIA
MEAT & DORIA
ASHIKA
TEHO
TEHO
UFI
TEHO
DONIT FILTER
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
FIAT
CARELLO
CARELLO
FORD
FORD
FORD
FIAT
MAPCO
FIAT
MAGNETI MARELLI
HOFFER
HOFFER
CROSLAND
LUCAS ELECTRICAL
CROSLAND
GENERAL MOTORS
TECNOCAR
TECNOCAR
RYCO
PUROLATOR
RYCO
PUROLATOR
PURFLUX
FILTRAK
VIC
BLUE PRINT
UNICO FILTER
DELPHI
FLEETGUARD
PUROLATOR
LUBERFINER
KNECHT
GUD FILTERS
COOPERS
COOPERS
P.B.R.
FILTRON
CHAMP
TJ FILTERS
OEM
FRAM
FRAM
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
ELOFIC
LAUTRETTE
LAUTRETTE
LAUTRETTE
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
COOPERSFIAAM FILTERS
COOPERSFIAAM FILTERS
GIF FILTER
UNIPART
UNIPART
FIL FILTER
FIL FILTER
HERTH+BUSS JAKOPARTS
NIPPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
JAPANPARTS
ARMAFILT
ARMAFILT
PUROLATOR
MAHLE FILTER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
ALCO FILTER
DONALDSON
ACDelco
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
QUINTON HAZELL
MISFAT
SOFIMA
AMC Filter
SCT Germany
MOTAQUIP
MOTAQUIP
MOTAQUIP
CHAMPION
PZL SEDZISZOW

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.