Filtru aer Marire poza

Filtru aer

OEM: C 15 165/3
Stoc local Cluj: 0
Stock local Oradea: 0
In stoc extern: 0
Diametru exterior
150
Diametru interior [mm]
71
Diametru interior 1 [mm]
8,5
Înaltime [mm]
338
Nr. articol al accesoriului recomandat
CF 700
Incarcare date...
RENAULT TRUCKS
CLAAS
GUELDNER
KRAMER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
ZETTELMEYER
SULLAIR
BOMAG
SULLAIR
CLAAS
CLAAS
TEHO
EUROFILTER
FRAD
STEYR
BOSCH
NISSAN
IVECO
BOSCH
SULLAIR
TEHO
TEHO
DEUTZ-FAHR
IVECO
FAUN
DEUTZ-FAHR
POCLAIN
UFI
MASSEY FERGUSON
MONARK
CASE IH
CASE IH
STEYR
AHLMANN
VÖGELE
WIX FILTERS
DONIT FILTER
FORD
FORD
LIEBHERR
ENASA
HAKO
LIEBHERR
KÄSSBOHRER
OPEL
OPEL
O & K
O & K
BOSCH
CROSLAND
FIAT
IVECO
GENERAL MOTORS
FIAT
IVECO
TECNOCAR
PUROLATOR
PURFLUX
GUD FILTERS
BLUE PRINT
UNICO FILTER
FLEETGUARD
KNECHT
P.B.R.
FILTRON
AIR REFINER
JOHN DEERE
COOPERS
TJ FILTERS
FILTRAK
OEM
FRAM
FRAM
CHAMPION
DIGÖMA
HENGST FILTER
MOTORCRAFT
LAUTRETTE
ELOFIC
POCLAIN
LAUTRETTE
COOPERSFIAAM FILTERS
SogefiPro
GIF FILTER
GIF FILTER
GIF FILTER
ASAS
FIL FILTER
ARMAFILT
LUBERFINER
MAHLE FILTER
CLEAN FILTERS
ALCO FILTER
AMC Filter
DONALDSON
DONALDSON
BALDWIN
ACDelco
ACDelco
PUROLATOR
MISFAT
SOFIMA
SOFIMA
BOSCH
SCT Germany
CHAMPION
CHAMPION
PZL SEDZISZOW
WOODGATE

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb benecifiaza de garantia generala oferita de catre Vanzator.

Pentru returnarea pieselor vechi la schimb, acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Piesa veche, in prealabil curatata si degresata, va fi returnata in ambalajul original al piesei noi
  • Piesa veche sa fie completa, fara a fi dezmembrata. Este indicat ca in momentul in care receptionati piesa noua, aceasta sa fie comparata si sa fie identica cu piesa veche la schimb, pentru a se trimite, impreuna cu piesa veche si eventuale produse aditionale
  • Filetele sa nu fie deteriorate, componentele interioare sa nu fie ruginite
  • Punctele de montare sa nu fie deteriorate si sa nu prezinte defecte mecanice
  • Carcasele sa nu prezinte fisuri sau deformari, componentele mobile sa nu fie blocate (axul electromotorului sau fulia sa nu fie blocate)
  • Piesa veche sa nu fie indoita sau rupta, sa nu prezinte semne de coroziune puternica
  • Codul de identificare a piesei vechi trebuie sa fie vizibil.

Piesele vechi returnate urmeaza sa fie trimise catre producatori pentru reconditionare, fapt pentru care sunt solicitate condiile de retur enumarete mai sus.